Tinker Cornelia

Idag får ni träffa Cornelia som är navet i vår kundtjänst. Cornelia har varit med på Tink sedan början av året och har utöver kundtjänstärenden också varit med och sett till att dina transaktioner hamnar i rätt kategori. Vad gör du på Tink? Jag jobbar med vår kundtjänst, svarar i telefon och tar hand om supportärenden som kommer in. Det är mig du först möter när du hör av dig till Tink.

Vad borde vi veta om dig? Efter att ha jobbat med vår kategorisering har jag blivit en fena på olika inköpsställen runt om i Sverige. Jag har till exempel numer en massa bra tips på olika restauranger. Sen har jag också lite knasig humor och gillar att bjuda på mig själv.

Vem eller vad inspirerar dig? Mina syskon. De är duktiga på det de gör vilket gör att jag alltid blir pushad att bli bättre. De är mina förebildar sedan alltid!

Vad är det bästa med att jobba med en ny produkt? Att få vara med från början av någonting, vara med och utveckla och se hur stort det kan bli. Det känns väldigt häftigt att få vara med om detta så jag är otroligt glad att jag fått den chansen.

Vilket är ditt bästa tips på icke-jobbrelaterad app? Oj den är svår, jag har precis börjat använda en app som heter Popshop. Det är app där man på ett smart sätt kan lägga in sina handlarlistor och allt eftersom jag handlar klickar jag bort det jag har i korgen.

Vilken är din bästa utgift? Presenter och överraskningar, helt klart. Jag tycker det är kul att planera, komma på roliga saker och göra folk glada!